Newsy Team Kalendarz Samochód Galeria Video Marketing Kontakt Linki Sponsorzy
TEAM:
Kierowca
MARIUSZ SOBCZAK
ur. 14.07.1956 r. we Wrocławiu, żona Elżbieta, córka Natalia, przynależność klubowa: Automobilklub Dolny Śląsk, zamieszkały we Wrocławiu.
Z rajdami związany jestem od 1985 r., wcześniej przez 12 lat grałem w piłkę nożną – byłem bramkarzem w Śląsku Wrocław i Pafawagu Wrocław. W końcu przeważyła fascynacja rajdami samochodowymi w tym Rajdem Monte Carlo, który startował z Wrocławia jako baza zlotu gwiaździstego. Moim idolem był wówczas włoski kierowca Aleksandro Zanini. Pierwszym moim krokiem były starty w rajdach popularnych, a następnie w rajdach okręgowych, gdzie w 1988 r. zdobyłem tytuł mistrzowski. Po otrzymaniu licencji II R rozpocząłem już starty w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski jako pilot. Początkiem były starty F-126 p Gr. A w 1990r. i po dwóch latach zdobyłem wraz z kierowcą Maciejem Moleszko 3 m. w kl. A10. W latach 1992 - 1994 sporadycznie startowałem jako pilot w RSMP z różnymi kierowcami. Rok 1996 był początkiem mojej stałej współpracy z kol. Tomaszem Ratajczykiem trwającej nieprzerwanie do 2001 roku, zakończonej zdobyciem tytułu Wicemistrzów Polski w kl. N3. Niestety w roku 2002 musiałem przerwać swoje starty gdyż nie pozwalały mi na to względy rodzinne itp. Niemniej zawsze byłem i jestem związany z sportem samochodowym, oczywiście ze wskazaniem na rajdy. Aktualnie jestem zatrudniony w firmie „JETRONIK” Wrocław jako mechanik samochodowy – zajmującej się tuningiem elektronicznym samochodów Mitsubishi EVO oraz Subaru, a także diagnostyką elektroniki samochodowej i przeglądami technicznymi, oraz współpracuję z firmą G4 tj. stajnią rajdową, w której w 2007 roku zbudowałem rajdowe auto Opel Kadet GS1; Gr. HR. Autem tym wystartowałem jako kierowca w rajdowej eliminacji Mistrzostw Polski „RAJD NIKON” zajmując II-gie miejsce w kl. HR, oraz 24 w kl. Generalnej Rajdu. Myślę, że przy całym moim wieloletnim doświadczeniu jako mechanik samochodowy i rajdowiec, oraz sprzyjającym mi sponsorom będę mógł w dalszym ciągu kontynuować swą karierę i przygodę z tą dyscypliną, ale już za kierownicą.
OSIĄGNIĘCIA MOJA KARIERA SPORTOWA TO OGÓŁEM OK. 75 STARTÓW W RÓŻNEGO RODZAJU RAJDACH SAMOCHODOWYCH 2007 - RSMP 2m. kl.HR / 24m. kl. Generalna Opel Kadet GSI 2001 - RSMP Wicemistrz Polski w kl. N3 VW Golf GTI 2000 - RSMP 3 m. kl. N3 VW Golf GTI 1999 - RSMP 4 m. kl. N3 Seat Ibiza 1998 - RSMP 3 m. kl. N3 Seat Ibiza 1997 - RSMP II Wicemistrz Polski w kl. N3 VW Golf GTI 1996 - RSMP 9 m. kl.N3 VW Golf GTI 1994 - RSME Rajd Polski 27 m. w kl. generalnej Renault Clio 16 V 1993 - RSMP Rajd Polski 25 m.w kl. generalnej Mazda 323 4wd 1991 - RSMP 3m. w kl. A10 650 ccm. Fiat 126 p 1990 - RSMP 7m.w kl. A 10 650 ccm Fiat 126 p 1990 - Mistrzostwa Strefy południowo-zach. kl. N2 Łada 1500 1987 - Rajdy popularne Fiat 126 p 1986 - Rajdy popularne Dacia 1300 RSMP- rajdowe samochodowe mistrzostwa polski RSME- rajdowe samochodowe mistrzostwa europy HR- klasa aut historycznych
Marcin Wójcik - Pilot
ur. 25.03.1977 r. stan cywilny - kawaler, przynależność klubowa: Automobilklub Dolny Śląsk.
I Rajd - Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (1997 r.) Największe osiągnięcia: - Tytuł Mistrza Kierownicy Dolnego Śląska 2000 - Tytuł Mistrza Kierownicy Dolnego Śląska 2001 - I Miejsce w klasyfikacji generalnej Rajd Milenijny 2001 - Tytuł Wicemistrza Ziemi Kłodzkiej 2002 - III Miejsce w klasie gość Rajdu Strzelińskiego 2004 - III Miejsce w klasie HR 12 RSMP Rajd Nikon 2007